Debyytti 3 weeks out

Tervehdys!

Se olis sunnuntai ja kuten lupailin edellisessä postauksessa tekeväni blogipostauksen sunnuntaisin, niin tässä se tulee. Oletko valmis??

Kerron teille hyvät lukijat kisadieetin kulusta tässä postauksessa. Kisadieetin aloitin 8.5 synttäreideni jälkeen. Tuolloin herkuteltiin vimoset herkut ja siitä lähdettiin hyvin mielin kisadieetille. Painoa minulla oli tuolloin 108.6kg. Lähdin maltillisilla kaloreilla liikenteesen 3500kcal ja sieltä tiputellut sitten 500kcal n.kuukauden välein. Lepopäivillä ollut sitten tietysti alhaset kalorit n.2000kcal. Tällä hetkellä mennään sellaisilla 2000kcal-2500kcal ja loppuun asti mennään luultavasti näillä määrillä. Muutamia tankkauspäiviä on myös mahtunut mukaan kisadieetille, jolloin olen vetänyt hiilaria koneeseen ihan huolella ja kalorit pyörinyt tuolloin 3500kcal-6000kcal. Kisadieetille mittaa tulee sm-karsintoihin laskettuna 20vk. Tämän hetken paino on 88.4kg eli paino tullut alas sellaset 20.2kg kuulostaa aika hurjalta määrältä, mutta ainakin itselleni ollut aivan ihanteellinen/optimaalinen painon pudotus vauhti menettämättä lihasmassaa älyttömästi. Muutama kuva offilta:

Treeneistäni voisin kertoa myös lyhyesti. Aerobisia oli alussa muutaman kerran viikossa ja niitä lisäilty sitten loppua kohden aika runsaasti. Tasasykkeistä ja hiittiä tulee tehtyä tällä hetkellä. Tasasykkeiset on ollut aamulla tai illalla, välillä vklp aamulla ja illalla. Kestoltaan tasasykkeiset oli alussa 20min-30min ja tällä hetkellä 45min-60min. Tasasykkeiset on ollut reipasta kävelyä ja siitä muuttunut kevyeksi hölkäksi. Hiitit olen tehnyt salitreenin päälle crossarilla ja ne on ollut kestoltaan 15min-20min. Salitreenejä on ollut 7-8 viikossa eli viikonloppusin on tullut paukuteltua tuplia. Kuntoa kun seuraa aktiivisesti, niin sen mukaan on hyvä määrittää treenien määrä. Treenejä ja aerobisia tulee aikamoinen määrä viikossa, mutta jostain kumman syystä vain jaksaa hyvin treenata, kun on joku tietty päämäärä mitä kohden mennään. Minun motivaationi on tällä hetkellä todella korkealla ja haluan päästä maaliin asti. Mietteitäni tällä hetkellä on ainoastaan, että haluan saavuttaa täydellisen paketin ja pääsen näyttämään sen lavalle. Tämän hetken kuvia:

Tosiaan 3 viikkoa jäljellä sm-karsintoihin ja sitten ollaan lavalla näyttämässä pakettia mitä ollaan saatu aikaiseksi. Tämän hetken kunnosta sen verran, että paino on sen 88.4kg siitä kun saadaan 2kg ainakin raavittua rasvaa viellä pois, niin pitäisi aika kova paketti olla. Tavoite kisapainoni heiluu siis siellä 85kg-86kg hujakoilla.

Loppuun viellä lisäravinne tärppi.

Xtreme Bcaa 5000 / 400 g (80 annosta)

Tuota extreme bcaa menee treenin aikana. Makuna olen testannut lemon lime ja cola. Molemmat olleet ihan älyttömän hyviä eli voin sanoa, että hyvät maut löytyy. Bcaa on erittäin tärkeä osa lihaskasvua, anabolisia prosesseja, katabolian vähentämistä ja lihaksiston energiatasoja. Käyttämällä haaraketjuisia aminohappoja kehityt nopeammin, jaksat treenata kovempaa ja vähennät samalla treenin aikaista lihasten purkautumista kataboliaa. Laadukkaat lisäravinteet nautittuna oikeaan aikaan vaikuttaa todella paljon myös treeneihin ja siinä yksi syy miksi treenit kulkee hienosti.

Toivottavasti pidit lukemastasi, ensi sunnuntaina jatketaan. Hyvää sunnuntai illan jatkoa ja mitä mahtavinta viikon alkua kaikille. Nyt katsomaan em-koripalloa ja kannustamaan susijengi voittoon.

Lassi

Jätä kommentti

* -merkatut kentät pakollisia

Copyright @ 2015-2017 Voimaravinteet.fi. All rights reserved.
Ostoskori on tyhjä