So good – proteiini pannukakut – Lupa herkutella

Jos mielesi halajaa pientä piristystä arkeen tai herkutteluhetkeä viikonloppuun on helpot ja nopeasti valmistuvat protskupannukakut täydellinen herkku siihen tarkoitukseen!

Pannukakkujen raaka-aineiden perustan muodostavat kaurahiutaleet, kaurajauho, heraproteiini ja kananmuna. Lisätyt hedelmänpalaset tuovat aitoa makua keinotekoisten makeutusten sijasta. Makuja löytyy neljää erilaista, joten varmasti niistä jokainen löytää oman suosikkinsa.

Tuote sopii loistavien ravintoarvojen takia niin urheilujalle kuin laihduttajallekkin ja se on helppo mahduttaa päivän makroihin, vaikka välipalan tai aamupalan muodossa.

Linkki FA:n So good pannareihin – http://voimaravinteet.fi/tuote/so-good-pancake-1000g/

Pannareihin voi yhdistää lisukkeeksi ihan mitä mieli vain tekee – marjoja, hedelmää, maapähkinävoita, makusiirappeja…vain mielikuvitus on rajana!

Tässä resepti mun viikonlopun herkkuhetkeen;

Protskupannarit banaanilla ja maapähkinävoilla


Ainekset:

  • FA:n So good- proteiinipannarijauhetta makuna banaani

  • Alpro mantelimaitoa makuna Kookos

 

Päälle:

 

Mittaa shaikeriin 75g jauhetta ja 75ml mantelimaitoa (halutessasi voit käyttää taikinaan myös vettä tai maitoa). Sekoita hyvin. Laita jääkaappiin muutamaksi minuutiksi. Pilko banaani ja laita kahvi tippumaan. Pannulle tilkkanen öljyä ja paisto molemmin puolin pari minuuttia, kunnes pinta on kauniin ruskea.

Laita pannukakku lautaselle, levitä pinnalle maapähkinävoita ja puolikkaalle pannukakkua banaanisiivut. Taita pannari kahteen osaan ja voilá – nopea, helppo ja hyvät ravintoarvot sisältävä välipala herkku on valmis!

 

Reipasta ja liikunnallista alkavaa viikkoa kaikille! Muistakaa nauttia elämästä 🙂

xoxo Hanna Pauliina/Figure Athlete

Jätä kommentti

* -merkatut kentät pakollisia

Copyright @ 2015-2017 Voimaravinteet.fi. All rights reserved.
Ostoskori on tyhjä