Jani Pernell, Part 7

Moikka, jatketaanpa taas turinoita ūüôā Debyyttikisat nyt takana ja oli aika siirty√§ offikaudelle! Mist√§√§n reversedieeteist√§ en ollut kuullutkaan, joten melko lailla n√§l√§n mukaan tuli sy√∂ty√§.. Painohan nousi reippaasti, mutta samalla kisoista palautuminen my√∂s oli NOPEAA. Parissa viikossa liki 10kg lis√§√§ painoa, mutta tuntui ett√§ kehoni tarvitsi sen. Voimatasot ja yleisvireys kohosi ihan muutamassa viikossa sinne miss√§ se oli ennen dieetti√§kin. Nuori ik√§ ja vasta ensimm√§inen dieetti takana. Siit√§ palautuminen oli jopa HELPPOA ūüôā T√§n√§ p√§iv√§n√§ ei voi en√§√§ sanoa samaa ūüėÄ

Kisakuviani analysoidessa ei ollut vaikeaa n√§hd√§ mik√§ osa kropassa laahasi.. Jalat. J√§lleen kerran yritin voimalla saada lis√§√§ jalkoihin massaa. Kyykkyj√§, pr√§ssej√§ ja muita perusjuttuja isoilla romuilla. Mit√§√§n mullistavaa ei tapahtunut. Kipeit√§ polvia lukuunottamatta ūüėÄ

Konsultoin asiaa salimme konkareilta ja vastaus oli aina suurin piirtein sama: Kyykk√§√§ saatana isoilla! Ja min√§h√§n kyykk√§sin. Tein tuolloin enn√§tyksen vapaassa kyykyss√§kin. 6 toistoa 180kg. Mink√§√§nlaista pumppia tai tuntumaa en etureisiini saanut… Pakarat ja takareidet toki oli verta t√§ynn√§. Salilta l√∂ytyi my√∂s heilurihack. Sill√§ sain hyv√§n tatsin, mutta mietin taas liikaa voimaa ja painot olivat taas liian isot.

N√§in j√§lkik√§teen ajateltuna, hukkasin monen monta vuotta liian isoihin romuihin. Ne ei vaan toimi mulla… Onneksi nyky√§√§n olen t√§m√§n asian sis√§ist√§nyt ja todennut k√§yt√§nn√∂ss√§kin. Jokaisessa jalkatreeniss√§ pit√§√§ keskitty√§ 100% jokaiseen toistoon. Olen pakaradominantti. Kaikki jalkaliikkeet karkaa pakaroille. Lantionasento on kaiken A ja O. Lantio on pidett√§v√§ ns. keskell√§ tai yleens√§ jopa edess√§. T√§ll√§ tavalla pystyn kytkem√§√§n pakaroiden aktivoitumisen l√§hes kokonaan. Todellinen AHAA el√§mys.

Mutta 2006 kisojen j√§lkeinen vuosi meni siis t√§ysin jalkojen ehdoilla. Polvet kipuili, mutta hiukan sain lis√§√§ lihastakin ūüôā Mieless√§ siinti jo 2007 SM-kisat. Ilokseni huomasin, ett√§ karsinnat j√§rjestettiin Turussa konserttitalolla. Oli aika aloittaa taas dieetti. Huhtikuussa painoa oli 95kg. Olin suunnitellut kokonaan uudenlaisen dieetin. Ei en√§√§ aamuaerobisia. Tarpeen vaatiessa lyhyit√§ intervalleja ainoastaan. Matalahiilihydraattisella ruokavaliolla taas mentiin. Rasvat n. 70g ja proteiinit 250g.

 

_mg_2329

Tuossa vielä SM 2006 kuva.

classicbb0012-01

Kuva vaparista ūüôā

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Jatketaanpa taas tarinaa seuraavassa osassa ūüėČ

 

PS: K√§yk√§√§ ihmiset kurkkaamassa www.voimaravinteet.fi sivustoa! Itse luotan 100% Trec Nutritionin lis√§ravinteisiin ūüėČ 2 vuoden ajan ollut joka p√§iv√§isess√§ k√§yt√∂ss√§ni. Trecilt√§ l√∂ytyy my√∂s Trec Wear-vaatemallisto. Huippulaatusia urheilutekstiilej√§ edulliseen hintaan

– Jani Pernell –

Jätä kommentti

* -merkatut kentät pakollisia

Copyright @ 2015-2017 Voimaravinteet.fi. All rights reserved.
Ostoskori on tyhjä