Lisäravinteeni treenin jälkeen

Treenin jälkeiset lisäravinteet ovat tärkeä osa palautumista ja kehitystä. Katso mitkä lisäravinteet ovat osa minun Post Workout -vaihetta.

Samuli Siitari

Treenin jälkeen ei tarvitse turhia kikkailuja, vaan ravintoaineita lihakselle! Treenin jälkeinen aika onkin loistava hetki nauttia palautumisjuoma, koska treenin jälkeen ravintoaineiden imeytyminen on parhaimmillaan ja lihas saa heti ravintoaineita käyttöönsä, jolloin treenin aiheuttama katabolia käännettään anaboliaksi. Täysin ehdoton juttu tämä palkkari. Kreatiini myös hyvä nauttia palautumisjuomassa yhdessä hiilarin kanssa, koska korkeat insuliinitasot taas parantaa kreatiinin kuljettamista sinne minne sen pitääkin mennä.

Treenin jälkeen nautin heraisolaattia (Gold Whey Isolate) 50 grammaa, dektroosia (Dextrose Pro) 50 grammaa ja kreatiinia (Crea Stack) 5 grammaa.

 

Jätä kommentti

* -merkatut kentät pakollisia

Copyright @ 2015-2017 Voimaravinteet.fi. All rights reserved.
Ostoskori on tyhjä